Y Soft

Y Soft

Klient získal sofitstikovanou samoosbluhu pro klienty po celém světě.

Y Soft je původně studentský projekt z Brna, který se od založení v roce 2000 přeměnil ve společnost s 380 zaměstnanci a zastoupením na všech zásadních trzích. Firmy z celého světa využívají nabízené řešení pro správu tisku, digitalizaci dokumentů a 3D tisku. Lidé z Y Soft si nás na začátku našli jako specialisty na platformu Kentico, na které měli nasazenou webovou prezentaci a chtěli na ní zprovoznit i klientský portál.

Stav před a po

Výchozí stav

Klient narazil na mantinely technického řešení původního portálu, které omezovaly jeho zákaznický servis.

  • Potřeba modernizace webdesignu po několika letech užívání
  • Omezení většího rozvoje původního řešení 
  • Odlišný redakční systém od prezentačního webu


Naše řešení

Stali jsme se klientovým rovnocenným partnerem a dodali mu v průběhu dlouhé spolupráce řadu řešení.

  • Navrhli jsme UX a webdesign dodaného portálu
  • Vyvinuli jsme B2B portál na platformě Kentico
  • Vytvořili jsme řadu integrací s firemními i externími systémy
  • Zajišťujeme dlouhodobý rozvoj řešení 


do 1 mil.
it
Y Soft

Tým z Y Soft od začátku přesně věděl, co chce...

Prvním společným projektem byl partnerský portál, klíčová platforma pro komunikaci a správu obchodování s firemními zákazníky. B2B zónu jsme postavili na platformě Kentico a na základě požadavků členů realizačního týmu propojili s několika systémy třetích stran

Vedle integrace s firemním ERP jsme portál propojili s aplikací Moodle, prostředím pro výuku po internetu, nebo Service Deskem, zákaznickou podporou společnosti Y Soft. Pro pohodlnou práci se všemi systémy jsme použili řešení Single Sign On (SSO), které po přihlášení do systému Kentico uživatelům umožňuje do ostatních systémů vstupovat bez další identifikace.


...a my jsme mu to dodali včetně celé řady vylepšení

Vzhledem k početné mezinárodní síti partnerů společnosti Y Soft bylo hned na začátku v B2B zóně nezbytné vytvořit pokročilou správu uživatelů. Každý partner je díky tomu schopen přidat do systému vlastního obchodního partnera a podle potřeby mu nastavit uživatelská práva. 

Pro zajištění vzdělávání zaměstnanců Y Soft a pravidelné certifikace partnerů na odebíraná řešení jsme vytvořili e-learning, který uživatele včas upozorní na nové kurzy a tím i možnost získat či obnovit certifikát. Samostatnou částí portálu je i CSS (Customer Support Service), který mimo jiné slouží k reportování RMA (Return Merchandise Authorization) od partnerů.

Y Soft potřeboval zákazníkům prostřednictvím portálu nabídnout víc

Po tříletém provozu portálu se klient rozhodl pro redesign a modernizaci UI. Velkou změnou v té době byl navíc přechod společnosti na nové ERP, kterým se stal systém IFS a bylo ho zapotřebí propojit s portálem na systému Kentico. Partnerskou zónu jsme pro klienta rozšířili a tím podstatně vylepšili původní řešení. 

B2B zóna partnerům Y Soft nově umožňuje prostřednictvím nástroje HCL (Hardware Compatibility List) ověřit kompatibilitu konkrétního typu tiskárny se zařízením, které má ve firmě. Vzhledem k velkému množství modelů tiskáren aplikace nabízí rychlé filtrování a vyhledávání. Firemní zákazníci mají v rámci online nákupů k dispozici i konfigurátor propojený s košíkem, s jehož pomocí upraví nebo rozšíří nastavení využívaných produktů.

Přechod na agilní vývoj se oboustranně vyplácí

Na základě flexibilního přístupu lidí z Y Soft naše spolupráce funguje na principu pravidelných iterací, během kterých zapracujeme domluvený seznam požadavků. Díky dlouhodobě dobrým výsledkům věnujeme společně pozornost kvalitě řízení a rychlosti reakcí na jednotlivé požadavky. K tomu přispívají pravidelné týdenní reporty a dodávky práce jednou za dva týdny. Portál tak bez přestání rozvíjíme, což je primární klientův cíl.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT