Zákaznická podpora
Naše zákaznická podpora funguje až 24/7, abychom okamžitě dokázali opravit případnou nastalou chybu.
Naše řešení pro přední české i mezinárodní společnosti využívají miliony lidí denně.
E-shopy, zákaznické portály i webové prezentace stavíme podle toho, co váš byznys skutečně potřebuje.
„Největší přínos vzájemné spolupráce byl a je aktivní a prozákaznický přístup vedení a lidí podílejících se na tvorbě řešení, ochota naslouchat našim potřebám a nadhled nad celou problematikou. Ceníme si toho, že nás PUXdesign bere jako dlouhodobého partnera, což se mu určitě vyplatilo, protože od té doby společně pracujeme na dalších projektech.“
„Oceňuji kvalitu předávaného díla. Je v tom vidět esprit nebo šarm spojený s tím, že v PUXdesign mají nastavený nějaký styl, který nám vyhovuje po designové stránce. A který přijímají i naši zákazníci. Toto je pro nás důležité. Za tohle musím poděkovat, protože nám nikdy nepředali nic nevzhledného.“
„Spolupráci s PUXdesign jsme si vybrali na základě výborných referencí a kvalitního týmu, který již vytvořil zajímavé projekty. PUXdesign vyhrál výběrové řízení na náš důležitý produkt – tzv. online konfigurátor našich strojů – a spolupráce byla započata. Po dokončení projektu se PUXdesign i nadále stará o jeho rozvoj a servis.“
„Přidaná hodnota vývojářů z PUXdesign jsou jejich zkušenosti v rámci velkých webových a e-commerce projektů, jejich seniorita nejen v rámci technického řešení, ale i logického přemýšlení. Schopnost diskutovat a konzultovat se zákazníkem, kterým nemusíme být vždycky my, ale třeba lidi z business divize.”
„Rolí PUXdesignu byla vytvářet uživatelský a administrátorský interface pro zadání vstupních dat objednávky, jejich správu a předání dat dále do výrobního procesu. Všechny části projektu spolu musí komunikovat v reálném čase a umožnit zákazníkovi kontrolu nad produktem: od zadání objednávky po dokončení výroby. Koordinace mezi PUXdesignem probíhala na týdenní úrovni a na vyžádání, často za účasti PLC programátora, popřípadě dalších členů teamu. Profesionální přístup jejich projektového manažera pomohl dokončit první iteraci v požadovaném termínu.“
„Největší přínos vzájemné spolupráce byl a je aktivní a prozákaznický přístup vedení a lidí podílejících se na tvorbě řešení, ochota naslouchat našim potřebám a nadhled nad celou problematikou. Ceníme si toho, že nás PUXdesign bere jako dlouhodobého partnera, což se mu určitě vyplatilo, protože od té doby společně pracujeme na dalších projektech.“
„Oceňuji kvalitu předávaného díla. Je v tom vidět esprit nebo šarm spojený s tím, že v PUXdesign mají nastavený nějaký styl, který nám vyhovuje po designové stránce. A který přijímají i naši zákazníci. Toto je pro nás důležité. Za tohle musím poděkovat, protože nám nikdy nepředali nic nevzhledného.“
„Spolupráci s PUXdesign jsme si vybrali na základě výborných referencí a kvalitního týmu, který již vytvořil zajímavé projekty. PUXdesign vyhrál výběrové řízení na náš důležitý produkt – tzv. online konfigurátor našich strojů – a spolupráce byla započata. Po dokončení projektu se PUXdesign i nadále stará o jeho rozvoj a servis.“
„Přidaná hodnota vývojářů z PUXdesign jsou jejich zkušenosti v rámci velkých webových a e-commerce projektů, jejich seniorita nejen v rámci technického řešení, ale i logického přemýšlení. Schopnost diskutovat a konzultovat se zákazníkem, kterým nemusíme být vždycky my, ale třeba lidi z business divize.”
„Rolí PUXdesignu byla vytvářet uživatelský a administrátorský interface pro zadání vstupních dat objednávky, jejich správu a předání dat dále do výrobního procesu. Všechny části projektu spolu musí komunikovat v reálném čase a umožnit zákazníkovi kontrolu nad produktem: od zadání objednávky po dokončení výroby. Koordinace mezi PUXdesignem probíhala na týdenní úrovni a na vyžádání, často za účasti PLC programátora, popřípadě dalších členů teamu. Profesionální přístup jejich projektového manažera pomohl dokončit první iteraci v požadovaném termínu.“
„Největší přínos vzájemné spolupráce byl a je aktivní a prozákaznický přístup vedení a lidí podílejících se na tvorbě řešení, ochota naslouchat našim potřebám a nadhled nad celou problematikou. Ceníme si toho, že nás PUXdesign bere jako dlouhodobého partnera, což se mu určitě vyplatilo, protože od té doby společně pracujeme na dalších projektech.“
„Oceňuji kvalitu předávaného díla. Je v tom vidět esprit nebo šarm spojený s tím, že v PUXdesign mají nastavený nějaký styl, který nám vyhovuje po designové stránce. A který přijímají i naši zákazníci. Toto je pro nás důležité. Za tohle musím poděkovat, protože nám nikdy nepředali nic nevzhledného.“
Naše zákaznická podpora funguje až 24/7, abychom okamžitě dokázali opravit případnou nastalou chybu.
Klientům zajišťujeme odborné vedení vývoje a neustálý rozvoj řešení i po jeho spuštění.
Zajišťujeme obousměrnou komunikaci s libovolným zdrojem dat.
Poradenství, výzkum, návrh, vývoj, testování.
Řešení dodáváme vždy v termínu a v nejvyšší kvalitě.
Základní řešení připravíme už za 2 měsíce.