Tomáš Lerch: moderní web s novým nádechem

Tomáš Lerch: moderní web s novým nádechem

Klient, zakladatel a majitel finanční poradenské společnosti, se společně se svými specialisty věnuje školení široké veřejnosti, studentů a finančních poradců. Po několika letech úspěšné činnosti pocítil potřebu obnovit a modernizovat svoji značku, což zahrnovalo i přepracování webových stránek.

Stav před a po

Výchozí stav

  • Klient neměl jasně definovaný marketingový plán, což vedlo k nevýrazné online identitě a nedostatečnému zviditelnění jeho jedinečných služeb a produktů na internetu.
  • Stránky ztrácely na relevanci, neodpovídaly současným trendům a technologiím a nepřitahovaly nové klienty.
  • Chyběl nový impuls pro oživení webové prezentace, který by reflektoval nejen současné služby a produkty, ale také klíčové hodnoty a inovace, které firma nabízí, včetně personalizovaných řešení a důrazu na udržitelnost a ekologii.

Naše řešení

  • Nový vizuál a aktualizace brandu: zavedli jsme moderní vizuální identitu, která lépe reflektuje hodnoty a poslání klienta. Tento krok pomohl zvýšit rozpoznatelnost značky a její vnímání na trhu.
  • Přehlednější web s větším důrazem na UX/UI: naším cílem bylo zlepšit uživatelskou přívětivost a celkový zážitek z návštěvy webu. Díky přepracování struktury, navigace a vizuálních prvků je nyní web intuitivnější.
  • Vylepšení měření webových metrik: implementovali jsme pokročilé nástroje pro analýzu a sledování chování uživatelů na webu. Tímto krokem jsme získali lepší přehled o tom, jak návštěvníci web používají, což nám umožňuje dále optimalizovat jeho obsah a funkčnost.
  • Lepší využití potenciálu webových stránek pro zisk nových klientů: přidali jsme na web novou sekci s kurzy, která nabízí hodnotný obsah cílený na potenciální klienty. Tato inovace nejenže posiluje pozici našeho klienta jako lídra v oboru, ale také přitahuje nové zájemce o jeho služby.
  • Revidování obsahu na stránkách: pečlivě jsme prošli veškerý obsah na webu a aktualizovali ho tak, aby lépe komunikoval klíčové poselství značky a byl plně optimalizován pro vyhledávače. Díky tomu je obsah nejen aktuálnější a relevantnější, ale také lépe dohledatelný pro potenciální klienty.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT