WBio: nový web, nová identita značky

WBio: nový web, nová identita značky

Když se na nás klient obrátil s žádostí o vytvoření webu pro svoji novou značku WBio, zjistili jsme, že nemá vůbec žádnou představu o tom, co by na webu mělo být. Navíc jeho sdružená firma Wood and Paper také potřebovala web, a tak jsme se dohodli, že oba projekty zpracujeme najednou. Téma biomasy pro nás bylo zpočátku výzvou a díky úzké spolupráci s klientem jsme nakonec našli cestu, jak jej uchopit.

Stav před a po

Výchozí stav

  • Klient potřeboval web pro svou novou značku, ale neměl jasnou představu, jak by měl vypadat nebo co by na něm mělo být.
  • Navíc chyběl i samotný brand, který by web mohl reprezentovat a přinést značce identitu, kterou potřebovala.

Naše řešení


  • Navrhli jsme kompletně nový web, který nejen že skvěle vypadá, ale také vystihuje podstatu nové značky.
  • Zároveň jsme vytvořili nové logo, které posílilo vizuální identitu značky.
  • Společně s klientem jsme vypracovali jak texty, tak fotografie, které web pěkně doplnily. 
  • Aby správa webu byla pro klienta co nejjednodušší, implementovali jsme CMS Orchard, které umožňuje snadnou a rychlou práci s obsahem.
  • A abychom zajistili plynulou komunikaci s návštěvníky webu, přidali jsme kontaktní formulář.
  • Výsledkem je moderní, který nejen že splňuje všechny požadavky klienta, ale také prezentuje jeho značku a firmu Wood and Paper.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT