Technické parametry
Napojení na služby třetích stran
Naše CMS Kentico komunikuje s klientským ERP HOC, na kterém najdete katalog produktů pneumatik, veškeré informace o objednávkách, kompletní správu uživatelů (tedy klientů našeho klienta TASY). Katalog dalších produktů – například disků na kola – se zobrazuje díky napojení na další službu třetí strany: ALCAR.
Platební brána
Pro co nejpříjemnější nákup klientům nabízíme tři typy platby: na dobírku, fakturou či skrze platební bránu. Pracujeme s ověřenou platební bránou COMGATE.
Doprava
Doprava je u e-shopu TASY Market velmi specifická. E-shop prodává pneumatiky, což znamená, že balík o desítkách kusů gum už je pořádná zásilka. Právě proto si sami jako zákazník nevybíráte mezi Českou poštou, PPL či DHL. Dopravce se automaticky generuje v ERP na základě velikosti objednávky.
A u dopravce ještě nekončíme. Své unikum si nese i cenotvorba dopravy. Ta je vskutku komplikovaná. Liší se totiž na základě množství a typu pneumatik i skladu, ze kterého se odesílají. Toto podmínkování probíhá také automaticky a klientovi se výsledná částka zobrazí v předposledním kroku nákupu.
Sklady a dropshipping
Co klienty TASY Marketu zajímá především, je nabídka pneumatik a jejich dostupnost. Proto právě sklady byly velkým tématem. Sami si můžete všimnout, že e-shop zobrazuje dva typy skladovosti: přímo skladem a externě skladem. Odlišná je i rychlost expedice pneumatik. Je to z toho důvodu, že jsme napojovali nejen informace o skladovosti z klientova ERP.
E-shop totiž nabízí svým klientům možnost dropshippingu a stejně ji využívá pro uskladnění svých pneumatik u jiných prodejců. Počty produktů označených jako Externě skladem jsou tak ty, které máme napojeny na ERP dalších prodejců pneumatik.
Zabezpečení
Hlavní zabezpečení je řešeno právě přihlašovací sekcí. To jsme pak už doplnili jen standardním certifikátem Let's encrypt pro šifrované připojení k webu.
Migrace dat
Z původního e-commerce portálu nám vyvstal ještě jeden úkol: zajistit bezpečnou migraci veškerých dat a zhruba 4 tisíc klientských profilů. Abychom na to nemuseli delegovat pracovní síly, které by to musely plnit ručně (což by zabralo i týdny práce několika lidí), napsali si naši vývojáři za dva dny vlastní kód, který všechna data přenesl – bezpečně a bez rizika chyb. Ušetřili jsme tím klientovi mnoho peněz a sobě uvolnili ruce k další zajímavé práci.
A migrovali jsme i některá metadata k produktům, jejich obrázky, popisky a podobné informace. Princip byl stejný jako u uživatelských profilů, rozdíl byste našli jen v množství – jednalo se o zhruba 50 tisíc produktů.
Využití umělé inteligence
Poslední měsíce se umělá inteligence skloňuje snad ve všech pádech. A klient TASY byl otevřen výzvě zapojit ji do B2B portálu. Nyní tak v PUXdesign dokončujeme vývoj zajímavého prvku: pokud nahrajete fotografii své pneumatiky do portálu, umělá inteligence dokáže rozpoznat z boční strany číslo, dát ho do systému a podle něj vyhledat konkrétní typ pneumatiky.
Webdesign a uživatelská přívětivost
V PUXdesign se zaměřujeme na agilní řešení projektů. To znamená, že pro TASY Market připravuje webdesignér s vývojáři konkrétní funkci. Tu následně testujeme s uživateli, zjišťujeme, jak se mu s ní pracuje. Nakonec ji upravíme podle získaných informací, aby vše fungovalo a klientům TASY se s prvky pracovalo příjemně.