Pumpa
Lépe naslouchat svým zákazníkům a motivovat je k nákupu – to bylo přáním společnosti Pumpa. My jsme jí podrobným uživatelským výzkumem ukázali, jak na to.
Lépe naslouchat svým zákazníkům a motivovat je k nákupu – to bylo přáním společnosti Pumpa. My jsme jí podrobným uživatelským výzkumem ukázali, jak na to.
Společnost Pumpa se od roku 1991 vypracovala z malé firmy v předního českého výrobce čerpadel. Po celou tu dobu klade důraz na dobré vztahy se svými obchodními partnery i zákazníky. Aby dostála svým hodnotám i dnes, potřebovala poznat aktuální potřeby svých zákazníků.
Klient chtěl poznat lépe přání a obavy svých zákazníků a také zkvalitnit vzájemnou komunikaci.
Sběrem a analýzou kvalitativních i kvantitativních dat jsme dokázali navrhnout vylepšení komunikace klienta se zákazníky.
Než jsme se pustili do samotného výzkumu a sběru dat, absolvovali jsme vstupní schůzku a následně i několikahodinový workshop s klíčovými lidmi z firmy Pumpa. Na tomto setkání jsme měli dostatek prostoru načerpat potřebné informace a seznámit se blíže s chodem společnosti a jejími zákazníky.