Pevi
Moderní image dobře prezentuje směřování firmy a přitahuje nové zákazníky.
Moderní image dobře prezentuje směřování firmy a přitahuje nové zákazníky.
Společnost PEVI se zabývá servisem a pronájmem pracovních oděvů a ochranných pracovních pomůcek. Na trhu je od roku 1994, a proto zatoužila po modernizace své vizuální identity. V návaznosti na ni se rozhodla pro novou firemní prezentaci a e-shop s produkty. Přestože klient sídlí v Lanškrouně, vybral si pro práci nás, protože jsme mu nabídli fullservis. Firma měla zájem o grafické návrhy, tvorbu obsahu, vývoj webu a zkušenosti s platformou Kentico.
Klient si uvědomoval vizuální a technickou nedostatečnost prezentace firmy na internetu i mimo něj.
Pomohli jsme klientovi najít identitu fungující na webu, v tiskovinách, na firemních autech i oblečení.
Zatímco prvotní myšlenkou byl jen lehký "refresh" loga, nakonec klienta oslovil návrh, který posunul korporátní vizuál do zcela nové polohy. Ponechali jsme hlavní barvy – červenou a modrou, ale vypustili jsme postavu maskota i veškeré odkazy na pracovní oblečení. Tím vzniklo čisté textové logo, které i přes toto zjednodušení nabízelo možnosti k variování. Klient naše návrhy ocenil a díky tomu jsme se pustili do další spolupráce.