Důležitá otázka: je to bezpečné?
Rozhodně ano. Každý dotaz i odpověď na něj jsme zabezpečili unikátním odkazem. Tento odkaz je chráněn hashem (řetězem písmen a číslic = stejně jedinečným jako otisk vašeho prstu) a dalšími parametry pro zajištění bezpečnosti.
Nahrané video navíc po 30 dnech automaticky odstraníme.
Nedoslýchaví si hovor i přečtou
Komunikace po telefonu může být osoby se sluchovým postižením nebo třeba seniory komplikovaná. A někteří lidé se jí mohou začít dokonce i účelně vyhýbat. Přesně to jsme chtěli změnit! Telefonát s bankou už nebude trápení ani pro ty, kteří špatně slyší – vytvořili jsme totiž textový hovor.
To znamená, že všechno, co bankovní operátor řekne do sluchátka, se automaticky přepisuje i do textové podoby. A vy jako klient tento přepis nejenom slyšíte, ale také současně čtete na displeji.
Textový hovor si domluvíte doslova na jeden klik
Jak to celé probíhá?
- Na webu banky bezprekazek.kb.cz zadáte své telefonní číslo do připraveného pole a klikněte na tlačítko „Zavolejte mi“.
- Hovor přichází okamžitě: jakmile zadáte své číslo, systém banky vám v nejbližší možné dobězavolá. Na obrazovce vašeho počítače se současně objeví okno pro online přepis.
- Spojíme vás s operátorem banky: po připojení k infolince banky dostanete písemný pokyn v okně pro online přepis, že je vše připraveno a můžete začít klást své dotazy.
Rozhodně musíte vědět, že:
- veškerý mluvený projev operátora se doslova zobrazuje v textové podobě,
- služba je dostupná v pracovních dnech mezi 9:00 a 18:00 hodinou,
dotazy můžete klást také psanou formou – v horním řádku napíšete a odešlete svůj dotaz, který operátorovi přečte automatický hlas.