Intermarket

Intermarket

Po spuštění e-shopu na míru v roce 2020 přišel po dvou letech čas celé řešení doplnit řadou nových funkcionalit.

Cedník do kuchyně, sešity do školy i veškeré potřeby do domácnosti – tady seženete všechno. Společnost Intermarket je velkododavatelem zboží pro obchodní partnery. V roce 2020 se rozhodla naplno rozšířit své služby do online sféry. A díky tomu se jí daří čím dál lépe.

Stav před a po

Výchozí stav

  • Původní krabicové řešení na Nulisecu nedostačovalo pro práci s tak velkým objemem dat, jako má klient nyní.
  • Sektor B2B vyžaduje určitý standard v péči o obchodní partnery, který e-shop postrádal.
  • Klient chtěl zvýšit firemní obrat a hledal správnou cestu. 
  • E-shopu chyběl dodavatel, který je schopný řešení průběžně neustále vylepšovat.
  • Chyběla možnost mít veškerou evidenci e-shopu na jednom místě.

Naše řešení

  • Vytvořili jsme e-shop na míru požadavkům klienta.
  • Nové řešení zvládá hladce zpracovat data pro desítky tisíc položek.
  • Integrovali jsme e-shop na ERP Money, čímž klientovi šetříme čas. Veškeré informace o zásilkách a zákaznících má konečně na jednom místě a synchronizované bez zpoždění.
  • Klientovi jsme splnili přání mít na e-shopu mnoho nových funkcionalit, které obchodním partnerům zpříjemňují nákupy.
  • E-shopu jsme vetknuli nový webdesign.
  • Na řešení pracujeme dlouhodobě formou SLA smlouvy a nadále na e-shop připravujeme další novinky.

650 tis.
auto
Intermarket

Z krabice k řešení na míru za jeden rok

Společnost Intermarket funguje sice už od roku 1999, svůj první e-shop si však pořídila až o dvacet let později. Do té doby jí zcela vyhovovalo, že fungují na principu „cash and carry”, tedy jako kamenný obchod pro své velkoodběratele. Možná tomu tehdy přispěl covid-19, který v roce 2019 uzavíral státní hranice i prodejny obchodů – v Intermarketu se právě v tom samém roce rozhodli, že své podnikání přesunou i do online sféry. A dobře udělali. 


Dnes, díky dobrému marketingu a kvalitně sestavenému e-shopu na míru, se obrat firmy zvýšil o 80 % a e-shop se za tři roky rozrostl na desetinásobek prvotní velikosti. A k další cestě vzhůru jsme přispěli i čerstvě dokončeným. Pojďme si tedy říct, co všechno na obchodní partnery Intermarketu čeká.

„Budoucí velkoobchody, které budují svoje B2B portály a e-shopy, najdou ve spolupráci s PUXdesign dobré výsledky.”

Martin Pham
/ generální manažer společnosti Intermarket

Rovnou plná hrst funkcionalit

Samotný zakladatel společnosti Intermarket by vám řekl, že každý správný e-shop zaměřený na obchodní partnery (tedy B2B) by měl disponovat řadou funkcí, které zpříjemní celý nákupní proces. A přesně to  jsme také udělali pro klientovu  e-commerce platformu. Jako obchodní partner Intermarketu si na e-shopu můžete užívat: 

  • Mobilní snímač čárových kódů

Potřebujete najít konkrétní položku na e-shopu? Stačí naskenovat čárový kód z mobilu či desktopu a vyhledávač na e-shopu vám onen produkt sám v mžiku najde. 

  • Systém reklamací

Novinkou je možnost vytvořit reklamaci přímo ve svém uživatelském účtu. Není-li zákazník spokojen s kvalitou zboží z poslední objednávky, stačí jen zakliknout konkrétní produkt a vybrat si z několika důvodů jeho reklamace. Následně máte vhled i do celého zpracování reklamace až po její ukončení.

  • Dokumenty na jednom místě

Zajistili jsme, aby měl klient i jeho obchodní partneři dostupné veškeré faktury a dodací listy na jednom místě. Obě strany si je mohou zobrazit a stáhnout přímo ve svém uživatelském účtu na e-shopu. Vše se totiž rovnou importuje z ERP Money, které jsme taktéž integrovali na e-shop. 

  • Registrace přes Google a Facebook 

K vytvoření vlastního zákaznického účtu stačí B2B klientům Intermarketu mít jen e-mailovou adresu na Gmailu nebo profil na Facebooku. Skrze něj se mohou jedním kliknutím zaregistrovat do e-shopu.

  • Support chat na Messengeru

Máte problém s nákupem? Potřebujete poradit? Není problém. Do e-shopu jsme implementovali živý chat alias rychlou podporu zákazníkům v nouzi.

  • Partnerský prodej

Když je skvělý produkt, proč ho nenabídnout i na svém e-shopu? Právě proto jsme věnovali čas vývoji backendové části zaměřené na prodej produktů od jiných značek. Vše samozřejmě uvidíte na e-shopu rozlišené i vizuálně, aby bylo jasné, že se jedná právě o partnerský prodej.

„U každého projektu si nejprve vytváříme rámcové zadání, ale až v průběhu jeho zpracování se objevují dílčí problémy, na které musí vývojáři – i samozřejmě my v Intermarketu – reagovat za chodu. Scrum nám v těchto momentech dává velkou flexibilitu.”

Martin Pham
/ generální manažer společnosti Intermarket

Zároveň lidé přímo v Intermarketu i uživatelé e-shopu ocení třeba možnost

  • Hierarchie uživatelů

Klasická funkcionalita, která rozděluje práva v rámci přístupu k obsahu v CMS Kentico. Klient nyní podle potřeby přiděluje práva obchodním partnerům k nákupům zboží, zobrazování si statistik, řešení reklamací či úpravám obsahu.

  • Vytvoření dotazníku pro ještě lepší služby

Lidem, co stojí za značkou Intermarket, záleží na dobrém pocitu z nákupu na e-shopu. Proto chtějí tyto služby stále vylepšovat. A jak to udělat nejlépe? Samozřejmě s pomocí samotných zákazníků. Protože jedině když znáte své klienty, můžete jim nabídnout přesně to, po čem touží.

  • Správy firem

Ať už obchodní zástupce, tak manažer i zakladatel společnosti Intermarket mají nově přehled o všech svých obchodních partnerech a jejich dceřiných společnostech. Tato funkcionalita klientovi umožňuje vidět pod konkrétním IČO statistiky nákupu, historii objednávek, kvartální i celkový obrat a další.  

Společnost chce nadále inovovat

Redesignem 2022 to však pro e-shop Intermarket nekončí. Společnost už teď ví, že chce nadále pracovat na vylepšování svých služeb a je připravena do nich investovat. V dohledné době by navíc ráda převedla většinu svého sortimentu do e-commerce prostředí a v kamenném obchodě pro své B2B partnery si zachovala už „jen” zhruba 60 % zboží. E-shop tedy bude v budoucnu plnit klíčovou funkci podnikání Intermarketu.

Dlouhodobá spolupráce typu scrum

To, že si zakládáme na dlouhodobých spolupracích, určitě víte. Možná ale netušíte, že klíčem ke spokojenosti obou stran je nastavit si správný pracovní postup. V PUXdesign se nám už mnohokrát osvědčilo řízení projektů formou tzv. scrumu. To znamená, že s klientem udržujeme pravidelnou komunikaci, díky které ho vždy informujeme o aktuálním stavu odvedených či nadcházejících prací. Vše společně s klientem zároveň evidujeme v softwarovém nástroji Jira, který je pro kontrolu „nadcházející práce”, „toho, co se právě připravuje” a štítku „hotovo” ideální.


Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT