ProAlergiky.cz: e-shop napojený na blogovou sekci zvyšuje konverze

ProAlergiky.cz: e-shop napojený na blogovou sekci zvyšuje konverze

„Potřebujeme nový web, který bude mít stejný vizuál pro českou a slovenskou mutaci,” znělo z úst klienta, když jsme se poprvé setkali. A nyní se můžete podívat, co vše se nám podařilo vylepšit. 

Stav před a po

Výchozí stav

  • Řešení mělo oddělený e-shop od obsahové části. To byl problém, jelikož klient má na webu mnoho blogových článků či receptů. Tato část ovšem nebyla provázána s e-shopem. 
  • Obě sekce se zároveň lišily i svým designem, což mohlo zákazníky mást.

Naše řešení

  • Rozsáhlý e-shop jsme propojili s obsahovou částí.
  • Obsahová část obsahuje články o alergiích, recepty či poradnu. Propojili jsme ji s produkty, čímž zajišťujeme vyšší konverze zákazníků.
  • E-shop obsahuje bannerový systém na míru.
  • Pro rychlejší nákup jsme sestavili varianty produktů: ty obsahují např. možnost volby velikosti a barvy zároveň.
  • E-shop jsme integrovali na několik systémů, například:
  • Heureka košík: umožňuje e-shopu přijímat objednávky z Heureky.
  • ERP systém Pohoda.
  • Luigis Box: nástroj pro vyhledávání.
  • Napojovali jsme také vícero dopravců a jejich pobočky.
  • A porovnávače zboží, kterým data odesíláme.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT