Reference pro koncové zákazníky hrála stěžejní roli
Jestli je na webu Niveko nějaká část, která hraje skutečně důležitou roli pro prodej bazénů, pak je to právě sekce reference. V ní najdete drobnou filtraci referencí bazénů dle typu, typu schodů, barvy a také země, ve které se výsledný produkt nachází.
I tady se opět všechny widgety vlní, pohybují a postupně najíždí.
Doporučí vám produkty
Aby každý návštěvník webu získal relevantní zobrazení referencí, pracujeme s jeho IP adresou. Díky tomu poznáme, zdali se nachází například v Německu a automaticky se mu mezi ukázkami produktů zobrazí ty, které Niveko v historii prodávalo do Německa. Stejnětak web zákazníkovi doporučuje bazény dle toho typu, který už dříve vyhledával.
Mini konfigurátor jsme připravili pro koncové zákazníky
Cílem prezentačního webu je dovést vás jakožto koncové zákazníky k vyplnění poptávkového formuláře. Následně se vám ozve nejbližší obchodní zástupce a celý objednávkový proces pak absolvujete společně. Vraťme se ale na začátek – tedy do fáze, kdy vybíráte bazén a váháte, zdali vyplníte poptávkový formulář.
Na web jsme implementovali mini konfigurátor nPooL planner, který slouží jako poptávkový formulář.
Jak? Jako zákazník si můžete sám doma naklikat základní verzi svého budoucího bazénu: vyberete typ, barvu, typ schodiště. A pak už stačí zadat jen kontaktní údaje a odeslat je. Obchodní zástupce, který se vám záhy ozve, už má základní představu, o co máte zájem.
Minikonfigurátor najdete k vyzkoušení zde: https://www.bazeny-niveko.cz/npool-planner
Máme také speciální řady bazénů
Kromě běžného prodeje bazénů má Niveko ještě dvě další řady: Fusion line a prémiovou řadu Niveko plus. U těchto landing pagí bylo stěžejní, abychom dokázali na první pohled zákazníka upozornit, že se jedná o něco speciálního.
Vyřešili jsme to změnou barevnosti stránek: prémiová řada kombinuje černou barvu se zlatými doplňky, čímž vytváříme dojem luxusu. Řada Fusion line, určena zájemcům o přírodní variantu filtrace bazénu, pak pracuje se zelenomodrou (=přírodní) kombinací barev.
Kolik jazykových mutací, tolikrát jste webem
Společnost Niveko má sice zázemí v Uherském Brodě, avšak své produkty vyváží daleko za hranice České republiky. Běžně posílá zásilky do Francie, Velké Británie, Nizozemska či třeba Švédska. Pokrývá zkrátka celou Evropu. Proto bylo důležité nabídnout cizojazyčným klientům vhodnou jazykovou mutaci. V PUXdesign jsme jich připravili hned pět: kromě českého jazyka a klasické angličtiny či němčiny si web můžete zobrazit i ve francouzštině či nizozemštině.