uty.
Našli jsme cestu, jak zákazníkům zobrazit přes 3 tisíce variant košil na míru.
Našli jsme cestu, jak zákazníkům zobrazit přes 3 tisíce variant košil na míru.
Značka uty. je mladý projekt, který vznikl jako reakce na nedostatečnou nabídku pánských košil v dobrém poměru cena/kvalita. Hned na startu podnikání se klient rozhodl být o krok před konkurencí a prodávat košile ušité na zakázku přes internet. Zákazník nakoupí z pohodlí domova a přitom mu za 4 týdny doma přistane košile vyladěná do posledního detailu na míru jeho postavě i vkusu. Zajímavým bonusem je možnost vyšití monogramu nebo objednání jednobarevného svetru i trička ke košili.
Klientovi chyběla platforma pro rozjezd podnikání a možnost ukázat zákazníkovi každou z 3 000 variant košil.
Zprovoznili jsme jednoduchý e-shop ozvláštněný konfigurátorem, který naplnil veškerá klientova očekávání.
V době, kdy se při honbě za nízkou cenou nehledí na materiály, kvalitu provedení, pracovní podmínky ani životní prostředí, zákazníci stále častěji hledají poctivé výrobky a trvalou hodnotu. Značka uty. podporuje důvěru uživatelů reálnými fotografiemi všech variant košil, které si v e-shopu mohou vybrat. Nabídka látek, knoflíků, manžet, zapínání a límečků je navíc vyladěná tak, aby všechny výsledné varianty fungovaly a zákazník nemohl šlápnout vedle.