uty.

uty.

Našli jsme cestu, jak zákazníkům zobrazit přes 3 tisíce variant košil na míru.

Značka uty. je mladý projekt, který vznikl jako reakce na nedostatečnou nabídku pánských košil v dobrém poměru cena/kvalita. Hned na startu podnikání se klient rozhodl být o krok před konkurencí a prodávat košile ušité na zakázku přes internet. Zákazník nakoupí z pohodlí domova a přitom mu za 4 týdny doma přistane košile vyladěná do posledního detailu na míru jeho postavě i vkusu. Zajímavým bonusem je možnost vyšití monogramu nebo objednání jednobarevného svetru i trička ke košili.

Stav před a po

Výchozí stav

Klientovi chyběla platforma pro rozjezd podnikání a možnost ukázat zákazníkovi každou z 3 000 variant košil.

  • Dodané podklady: fotky produktů, videa, texty a logo
  • Jednoduchá představa o fungování konfigurátoru
  • Chybějící zkušenosti s prodejem na internetu

Naše řešení

Zprovoznili jsme jednoduchý e-shop ozvláštněný konfigurátorem, který naplnil veškerá klientova očekávání.

  • Navrhli jsme vkusný a moderní webdesign postavený na velkých image fotkách
  • Vyrobili jsme jedinečný konfigurátor s návodem na oměření tělesných proporcí a výběrem vzoru, barvy nití i knoflíků 
  • Spustili jsme e-shop na platformě, kterou si klient může plně obsluhovat sám
do 180 tis.
fashion
uty.

V uty. nechtěli prodávat zajíce v pytli

V době, kdy se při honbě za nízkou cenou nehledí na materiály, kvalitu provedení, pracovní podmínky ani životní prostředí, zákazníci stále častěji hledají poctivé výrobky a trvalou hodnotu. Značka uty. podporuje důvěru uživatelů reálnými fotografiemi všech variant košil, které si v e-shopu mohou vybrat. Nabídka látek, knoflíků, manžet, zapínání a límečků je navíc vyladěná tak, aby všechny výsledné varianty fungovaly a zákazník nemohl šlápnout vedle.

„Najít partnera pro náš první e-shop nebylo jednoduché. O PUXdesign jsme na začátku věděli jen to, že vytváří weby, je z Brna a jejich projekty mají vydařený design. Osobní jednání a vstřícný přístup k našemu zadání nás přesvědčily, abychom se pustili do spolupráce.“

Martin Šulc
/ jednatel, uty.

Navrhli jsme konfigurátor zobrazující varianty pomocí 3 tisíc fotek

Klient za námi přišel se zadáním velmi jednoduchého e-shopu bez integrace na externí systémy. Specifický byznys však místo výpisu produktů vyžadoval sofistikovanější řešení, které uživateli rychle a jednoduše zobrazí kteroukoli košili. Klient věděl, jak má konfigurátor uživatelsky fungovat a jaké má mít kroky nezbytné k převzetí objednávky na výrobu košile na míru.


Na základě jeho zadání jsme vymysleli technické řešení, které fotky k variantám produktů přiřazuje podle společných ID. Pro správné fungování je nezbytné, aby byly soubory fotek správně pojmenované podle odpovídající konfigurace.


Spustili jsme e-shop, který nám dělá radost

S webdesignem a technickým řešením konfigurátoru je spokojený klient a dosavadní ohlasy okolí jsou také pozitivní. Podařilo se nám značku podpořit ve snaze dokázat, že košile na míru nejsou svátečním oblečením pro výjimečné příležitosti ani luxusním zbožím pro vybrané klienty. Jednotná cena 2 490 Kč i jednoduchý návod k online objednání dává šanci uživatelům koupit si košili na míru odkudkoli a kdykoli. Značka uty. v novém e-shopu našla nástroj pro šíření módní osvěty, ke které se rádi přidáme i my. V PUXdesign už začínáme uvažovat o košilích na míru.

„Spuštěním e-shopu naše spolupráce rozhodně neskončila. Oceňujeme jasné nastavení procesu a profesionální přístup projektového manažera při plnění mnoha specifik konfigurátoru. Přidanou hodnotou je fakt, že PUXdesign umí zajistit nejen funkční konfigurátor, ale i stylovou grafiku. Kombinace těchto dvou prvků je pro produkt na míru naprosto zásadní.

Martin Šulc
/ jednatel, uty.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Tomáše, který vám o naší práci řekne nejvíc.