Nové weby prezentují klientovy služby
Z microsite jsme se přesunuli k tvorbě tří prezentačních webů – Chezacarb, Liten a Mosten. Jejich účelem bylo především informovat návštěvníky o specifických produktech a službách, které klient nabízí, ale také poskytnout materiály ke stažení či nabídnout přehled o pořádaných akcích společnosti Unipetrol. Všechny tři webové stránky disponují kromě české verze i dalšími dvěma jazykovými mutacemi – angličtinou a němčinou.
Nejzajímavějším prvkem, který jsme na těchto webech vytvořili, byla kalkulačka pro Chezacarb a vyhledávač produktů pro Mosten a Liten. Při tvorbě kalkulátoru bylo nutné získat od klienta obrovské množství dat. Poté jsme je všechny importovali do systému a ručně vykreslovali. Výsledkem je propracovaný porovnávač produktů. Zájemce si v kalkulátoru podle nabízených parametrů a konkrétního polymeru srovná svůj stávající produkt s produktem Chezacarb. Graf následně zobrazí odpovídající křivku.
Weby Liten a Mosten vytvořené pro konkrétní města
Jak už názvy nově vzniknuvších webů Liten a Mosten naznačují, jejich základem jsou město Litvínov a v Most. Původně byly o technologiích a službách Mosten a Liten pouhé zmínky na oficiálním webu Orlen Unipetrol. Klient se však rozhodl pro vytvoření samostatných prezentačních webů.
Oba weby disponují téměř stejnou strukturou jako Chezacarb. Namísto kalkulačky jsme zde umístili stránku pro vyhledávání produktů. Sesbírali jsme veškerá data o nabízených produktech obou poboček a vytvořili z nich přehledný konfigurátor. Stačí si zvolit z nabízených možností a vyplnit jakost, druh a účel zpracování či konkrétní obor. Nástroj pak v tabulce nabídne přehled nejvhodnějších produktů pro vaše potřeby.
Povídejme si o tom
Dva nejnovější prezentační weby jsme pro klienta dokončili na jaře 2021, a to: Paliva UNIPETROL a Let’s talk about it. Oba dva tyto weby se měly zaměřit na osvětu lidí, každý však v jiném tématu. Webem Paliva UNIPETROL chtěl klient ukázat lidem, jaký je rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním palivem a zároveň nabídnout výhodné členské programy. Let’s talk about it pak měl sloužit jako blog, na kterém ukáže, že politika udržitelnosti je dnes pro firmu ORLEN Unipetrol aktuálním tématem. Podmínkou byly kromě české verze webu i jazykové mutace v angličtině a možnost vlastní editace. Zadání tedy bylo jasné.
Sestavili jsme prototypy, navrhli grafiku a postarali se o technickou realizaci na CMS Kentico. Klient si nyní zvládne weby sám naplnit obsahem a zároveň je i průběžně obnovovat a obohacovat o nové texty, obrázky či videa.