ZKL
Největší výrobce ložisek ve střední Evropě si zaslouží reprezentativní a zároveň technicky nabušený web. A proto jsme přišli na řadu my v PUXdesign.
Největší výrobce ložisek ve střední Evropě si zaslouží reprezentativní a zároveň technicky nabušený web. A proto jsme přišli na řadu my v PUXdesign.
Ložiska ZKL najdete téměř ve všem, co se točí, a to kdekoliv na světě. A ani trochu nepřeháníme. Tato brněnská společnost totiž vyváží své produkty do 70 zemí celého světa. Díky nim lze rozpohybovat turbíny v elektrárnách, vlaky na železnicích nebo stroje při důlní těžbě.
Nástup pandemie covid-19 klientovi ukázal potřebu prezentovat se a obchodovat online.
Vizuálně i technicky nevyhovujícímu webu jsme dali novou fazónku.
Zahalení světa pod roušku koronaviru a absolutní přesun do onlinu byl hlavním impulzem pro společnost ZKL, že je načase zapracovat také na stávajícím – trendům nevyhovujícím – webu. Ten prošel renovací naposledy v roce 2012, což je ve virtuálním světě dlouhá doba a na samotném vzhledu webu ZKL.cz to už bylo znát. Klient navíc nebyl spokojen s jeho stavem ani po stránce technické. Vyhlášení výběrového řízení na dodavatele nového webu bylo tady.
Požadavky klienta byly zcela zřejmé. Hledal k sobě rovnocenného partnera, který má zkušenosti s integrací ERP SAP a tvorbou partnerské zóny. Zároveň někoho, kdo poskytne takový redakční systém, ve kterém se zaměstnanci naučí snadno pracovat, a někoho, kdo dodá i adekvátní technické řešení. A v neposlední řadě by měl ohromit grafickým návrhem. A v tomto všem jsme v PUXdesign uspěli.
Dalšími parametry, které hovořily v náš prospěch, pak byly především naše referenční projekty. Díky nim klient viděl, že nejsme v oboru žádní bažanti. Naopak, s velkými řešeními máme mnoho let zkušeností a víme, co úspěšné weby, e-shopy nebo zákaznické portály potřebují.