Pleas a Pleas B2B

Pleas a Pleas B2B

Nové řešení splnilo klientovy představy o jednodušším zpracování objednávky až po expedici.

S českou značkou Pleas jsme začali spolupracovat na jaře 2018 a společně jsme navrhli a realizovali e-shop se spodním prádlem, pyžamy a funkčním oblečením. Firma s tradicí od roku 1873 vyrábí své produkty v Havlíčkově Brodě a za rok prodá 15 milionů kusů prádla. Naším úkolem bylo po grafické i funkční stránce řešení upravit na míru potřebám současných uživatelů a vyvinout to, co původní e-shop neumožňoval.

Stav před a po

Výchozí stav

Klientovi chyběly možnosti dalšího rozvoje jeho e-commerce řešení a za zády dodavatel schopný to vše zajistit.

  • Technicky složité vyřizování objednávek
  • Uživatelsky nepřívětivé ovládání stávajícího e-shopu (kombinace oblých a hranatých CTA tlačítek, interaktivní prvky vypadající jako statické a naopak)
  • Neresponzivní řešení
  • Neefektivní obsluha partnerských obchodů prostřednictvím obchodních zástupců


Naše řešení

Zaujali jsme místo spolehlivého partnera, na kterého se klient mohl obrátit ve všem od návrhu po realizaci zakázky.

  • Převzali jsme celý projekt v jeho průběhu
  • Navrhli jsme webdesign pro desktop i mobil
  • Vytvořili jsem technickou stránku e-shopu pro koncové zákazníky s integracemi na další systémy
  • Naklonovali jsme e-shop pro partnery, což zrychlilo a zjednodušilo tvorbu objednávek


do 800 tis.
fashion
Pleas a Pleas B2B

Úspěšně jsme nastoupili do rozjetého vlaku

Hned v úvodu spolupráce jsme se vypořádali s výzvou v podobě převzetí realizace e-shopu v průběhu jeho projekční fáze. Původně jsme totiž pro Pleas měli dodávat pouze technické řešení. Jako hlavní cíle projektu vnímáme zjednodušení interního zpracování objednávek od přijetí, přes vyřízení a fakturaci, až po jejich expedici, a to vše pomocí integrace se systémy třetích stran. Dále spuštění slovenské mutace a prodej v korunách i eurech.

„Začátkem roku 2018 jsme se rozhodli zlepšit a posílit náš web v oblasti e-commerce. Do té doby udržovaný systém byl již zastaralý. Na doporučení našich marketingových agentů jsme pro náš další vývoj zvolili platformu Kentico. Následně jsme poptali Gold partnery. Výsledná nabídka od firmy PUXdesign byla nejkomplexnější a nejvíce odpovídala našim potřebám. Proto jsme se rozhodli jít do spolupráce s firmou PUXdesign.“

Ing. Petr Nobst
/ ekonomický ředitel a člen představenstva, Pleas a.s.

Řešením barev produktů jsme zákazníkům zjednodušili výběr a nákup oblečení 

K zajímavostem projektu z našeho pohledu patří práce s variantami produktů, které zobrazujeme přímo ve výpisu každé kategorie. Pro potřeby e-shopu také sdružujeme barvy, které klient v produktových datech používá a z desítek až nižších stovek odstínů u produktů zobrazujeme okolo dvaceti základních barev.


Pro účely e-commerce jsme implementovali katalogové slevy, které klient využívá především při větších výprodejích. Díky nim může dát na část vybraného zboží slevu například 30 % a na jiné produkty 50 %.


Jednou integrací jsme ušetřili dvě další

E-shop značky Pleas jsme integrovali se systémem Pohoda a službou Balíkobot, díky kterému může klient nabízet doručení prostřednictvím DPD, Zásilkovny nebo Uloženky. A to vše bez nutnosti integrace s každým z těchto přepravců.

E-shop jsme s klientem zveřejnili ve správnou chvíli

Spuštěním e-shopu pro koncové zákazníky v září se nám podařilo představit novou podobu internetového obchodu Pleas před Vánoci, nejdůležitější obchodní částí roku. Srovnání čísel ze stejného období předchozího roku ukázalo, že nový e-shop funguje a má smysl ho dále rozvíjet a investovat do něj.


Za pozitivní výsledek považujeme naplnění všech předem stanovených cílů a především pokračování ve spolupráci s firmou Pleas na tvorbě B2B portálu, webové prezentace značky a klonu dalšího e-shopu.

Partnerská zóna zefektivnila vyřizování objednávek zboží od prodejců spodního prádla

Po spuštění e-shopu pro koncové zákazníky Pleasu jsme se pustili do přípravy obdobného prostředí pro 600 prodejců spodního prádla v Česku a na Slovensku. Do té doby jim totiž objednávání zboží z Havlíčkova Brodu zprostředkovávali obchodní zástupci firmy Pleas, kteří je osobně navštěvovali a v případě potřeby s nimi dále komunikovali. Ani pro jednu stranu nešlo o zcela flexibilní proces, což pomohla vyřešit právě nová partnerská zóna.


Ta vznikla jako klon již vytvořeného e-shopu s tím rozdílem, že je zóna přístupná pouze partnerům po přihlášení a není propojená s výše uvedenými systémy. Produkty, dostupnost, ceny a uživatele místo toho integrujeme ze speciálně připravených souborů na FTP klienta. Prodejci zboží Pleas díky této zóně vidí aktuální nabídku produktů se skladovou dostupní a cenou. Klient je zase spokojený, že šetří kapacity svých obchodníků na domlouvání nových byznysových příležitostí.

„Našeho rozhodnutí nelitujeme. Než se našel společný „jazyk“, vykomunikovali nejasnosti nejen v zadání, ale i v představách, tak to chvilku trvalo. Komunikační procesy při vývoji a implementaci jsou jiné než za ostrého provozu, a tým u nás si musel zvyknout na změnu. Největším přínosem spolupráce je vzájemné pochopení našich potřeb jako zákazníka a možností firmy PUXdesign. Druhý největší přínos je, že nám rozmluvili naše požadavky, o kterých ze zkušeností věděli, že nejsou potřeba.

Ing. Petr Nobst
/ ekonomický ředitel a člen představenstva, Pleas a.s.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT