Jednou integrací jsme ušetřili dvě další
E-shop značky Pleas jsme integrovali se systémem Pohoda a službou Balíkobot, díky kterému může klient nabízet doručení prostřednictvím DPD, Zásilkovny nebo Uloženky. A to vše bez nutnosti integrace s každým z těchto přepravců.
E-shop jsme s klientem zveřejnili ve správnou chvíli
Spuštěním e-shopu pro koncové zákazníky v září se nám podařilo představit novou podobu internetového obchodu Pleas před Vánoci, nejdůležitější obchodní částí roku. Srovnání čísel ze stejného období předchozího roku ukázalo, že nový e-shop funguje a má smysl ho dále rozvíjet a investovat do něj.
Za pozitivní výsledek považujeme naplnění všech předem stanovených cílů a především pokračování ve spolupráci s firmou Pleas na tvorbě B2B portálu, webové prezentace značky a klonu dalšího e-shopu.
Vyberte si místo vyzvednutí s novou mapou
Inovací v oblasti logistiky je zavedení interaktivní mapy pro výběr výdejních míst. Tento intuitivní nástroj usnadňuje zákazníkům výběr místa, kde si chtějí svůj balíček vyzvednout a zároveň zlepšuje celkovou spokojenost s nákupním procesem.
Zlepšení e-mailů pro hladký průběh platby
Omylem jste nedokončili svoji platbu? Vytvořili jsme systém, který vám automaticky pošle připomínku s odkazem. Tímto způsobem zvyšujeme šanci na úspěšné dokončení nákupu, což je výhodné jak pro zákazníka, tak pro obchod.
Přizpůsobení pro slovenské zákazníky
S ohledem na význam slovenského trhu jsme přizpůsobili e-shop i pro slovenské zákazníky. Veškerá komunikace, včetně e-mailů a popisků produktů, je nyní k dispozici ve slovenštině. Tím zpříjemňujeme čas na e-shopu i slovenským uživatelům a eliminujeme jazykové bariéry.
Partnerská zóna zefektivnila vyřizování objednávek zboží od prodejců spodního prádla
Po spuštění e-shopu pro koncové zákazníky Pleasu jsme se pustili do přípravy obdobného prostředí pro 600 prodejců spodního prádla v Česku a na Slovensku. Do té doby jim totiž objednávání zboží z Havlíčkova Brodu zprostředkovávali obchodní zástupci firmy Pleas, kteří je osobně navštěvovali a v případě potřeby s nimi dále komunikovali. Ani pro jednu stranu nešlo o zcela flexibilní proces, což pomohla vyřešit právě nová partnerská zóna.
Ta vznikla jako klon již vytvořeného e-shopu s tím rozdílem, že je zóna přístupná pouze partnerům po přihlášení a není propojená s výše uvedenými systémy. Produkty, dostupnost, ceny a uživatele místo toho integrujeme ze speciálně připravených souborů na FTP klienta. Prodejci zboží Pleas díky této zóně vidí aktuální nabídku produktů se skladovou dostupní a cenou. Klient je zase spokojený, že šetří kapacity svých obchodníků na domlouvání nových byznysových příležitostí.