Kitchen Aid

Kitchen Aid

Vytvořili jsme jednoduchý zákaznický portál pro rychlou orientaci B2B partnerů v přehledech kuchyňského vybavení.

Značka KitchenAid usnadňuje vaření a pečení už více než 100 let. Tradice a důraz na kvalitu zpracování dělá z KitchenAid jedničku mezi značkami kuchyňských robotů na světě. A takto oceněná firma si zaslouží mít vlastní zákaznický portál s důležitými informacemi pro své partnery. Jsme rádi, že jsme mohli vytvořit místo pro rychlý přehled, které klientovi i partnerům ušetří mnoho času.

Stav před a po

Výchozí stav

Místo pro zpřehlednění základních informací o výrobcích pro prodejní partnery značce doposud chybělo. 

  • Neexistující zákaznický portál
  • Absence přehledu o klientech 
  • Potřeba jednoduchého přehledu o skladovosti a cenách produktů pro partnery klienta
  • Nutnost vytvoření webdesignu odpovídajícího stylu značky


Naše řešení

Klientovi jsme pomohli vytvořit jednoduché rozhraní pro elementární přehled o produktech.

  • Vytvořili jsme jednoduchý zákaznický portál s možností jeho dalšího rozšíření 
  • Umožnili jsme B2B partnerům získat přístup k rychlému zjištění dostupnosti a ceny zboží značky KitchenAid
  • Poskytli jsme klientovi možnost nabýt přehledu všech svých partnerů
  • Navrhli jsme čistý webdesign odpovídající barvám a stylu značky KitchenAid


do 110 tis.
business
Kitchen Aid

Značka a její partneři si k sobě najdou snáze cestu

Přehlednost a rychlý přístup k důležitým informacím – hlavní parametry při tvorbě zákaznického portálu. Stěžejním úkolem bylo usnadnit klientovi orientaci v seznamu partnerů i s možností editace. Druhý cíl mířil na komfort B2B zákazníků, kterým značka poskytla souhrn nejdůležitějších informací o produktech včetně vystavení objednávky.


Základní parametr portálu tvoří tabulkový přehled až tisícovky produktů. Díky datům převzatým z klientova FTP jsme sestavili dva kanály: produktový, poskytující informace o dostupnosti zboží skladem, a uživatelský, s několika cenovými hladinami. Ceník zobrazuje částku v korunách i eurech.

„Nejprve jsme PUXdesign vyzkoušeli na malý projekt, který vypracovali bravurně, přesně k mé spokojenosti a představám. Komunikace probíhala rychle, dobře, srozumitelně a výsledek práce byl na výbornou. Nešetřím superlativy, protože si je společnost PUXdesign opravdu zaslouží. Po jednom menším projektu, kdy jsem si je ověřil a tzv. oťukal, jsem jim s tím, co dovedou, bez váhání zadal další zakázku v podobě celého kompletně nového webového/e-shopového řešení s různými implementacemi.“

Tomáš Vymazal
/ dovozce značky KitchenAid®

Jednoduchost rozhraní souzní s identitou značky

Součástí tvorby zákaznického portálu pro KitchenAid bylo i vytvoření webdesignu. Stejně jako u celého rozhraní jsme se i u grafického zpracování drželi jednoduchosti. Nejvýraznějším prvkem jsou tak barvy specifické pro tuto značku: červená, černá a bílá.


Elementárnost typická pro tento zákaznický portál byla hlavním požadavkem klienta. Při tvorbě rozhraní jsme však mysleli o krok dopředu. Portál jsme navrhli tak, aby bylo možné jej v případě potřeby rozšířit o další (třeba i sofistikovanější) funkce.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT