Jetsurf

Jetsurf

Klient získal řešení pro rozmanité cílovky od nadšenců do sportu, přes profi závodníky, až po prodejce.

Česká značka Jetsurf postupně dobývá svět vodního sportu vlastním unikátním produktem - surfovým prknem poháněným spalovacím motorem, který v roce 2019 rozšířila o elektrickou verzi s dobíjecí baterií. Z výroby ve Střelicích u Brna firma ročně do celého světa pošle přes 1 300 motorizovaných surfů. S rozvojem podnikání, prodejem prken po celém světě a rozšířením nového sportu klient potřeboval vytvořit moderní platformu pro zákazníky, prodejce a komunitu závodníků.

Stav před a po

Výchozí stav

Pro prezentaci značky v zahraničí klientovi chyběl spolehlivý partner k dlouhodobé spolupráci.

  • Technicky omezená platforma pro další rozvoj (rozšíření o konfigurátor nebo e-shop)
  • Prezentační web bez dalších funkcionalit
  • Nemožnost editovat všechny části webu


Naše řešení

Spojili jsme se s Jetsurfem, jehož představitel nás oslovil na základě pozitivní zkušenosti z jiného společného projektu.

  • Navrhli jsme vizuál postavený na fotkách z terénu
  • Vytvořili jsme modulární prezentaci sportovní značky
  • Dodali jsme e-shop s konfigurátorem surfů v několika jazycích a měnách
  • Pomáháme vytvořit a vylepšit obchodní a výrobní procesy ve firmě


do 750 tis.
sport
Jetsurf

Klient hledá inspiraci i srovnání jen u těch nejlepších

Vzhledem k tomu, že značka Jetsurf nemá díky unikátnímu produktu přímou konkurenci, vytyčila si nemalý cíl vyrovnat se těm nejlepším sportovním a lifestylovým značkám. Návrh webového řešení pomáhá firmě se správným vypozicováním na trhu a sdružováním komunity jezdců, prodejců, dalších sportovců a nadšenců. 

Předmětem naší spolupráce se tak stala tvorba prezentace společnosti, konfigurátoru prken a e-shopu s příslušenstvím a oblečením k vodě včetně systému pro zadávání a sledování reklamací (RMA).

Motorové prkno jsme v návrhu postavili na první místo

Klient chtěl maximálně využít fotky a videa, které při závodech, prezentacích nebo trénincích průběžně pořizuje po celém světě. Atraktivní fotky uživatele vtahují do děje, tedy přímo na vodu, a pomáhají mu otevřít svět nového vodního sportu. Grafické pojetí e-shopu vystihuje podstatu značky, která chce být po vzoru předních světových značek představitelem životního stylu, sportovních zážitků a adrenalinu. Webdesign je součástí celkové vizuální identity značky, která prezentuje motorové surfy a komunitu kolem nich.

„S firmou PUX jsem již spolupracoval na minulém velkém projektu a byl jsem spokojen. Proto jsem je nyní opět oslovil s nabídkou spolupráce. Shodli jsme se na konceptu, realizaci a rozvoji aktuálního projektu. Je pro nás klíčové udržovat projekt jako stabilní a moderní systém pro všechny naše zákazníky a obchodní partnery podle toho, jak se budou měnit naše požadavky z pohledu moderní vývojové a výrobní firmy a našich zákazníků na celém světě.“

Daniel Roško
/ vedoucí logistiky, skladu a nákupu, MSR Engines s.r.o. – JETSURF

V konfigurátoru prken uživatel zjistí i termín výroby

E-shop se sportovním vybavením a oblečením k vodě jsme integrovali s platebními bránami PayPal a GP webpay. Pro největší tahák značky – samotný motorový surf jsme vytvořili uživatelsky přívětivý konfigurátor s výstupem v podobě ceny a termínu dodání pro konkrétní konfiguraci prkna. Uživatel má možnost sestavit si surf podle svých potřeb a výsledkem je i kódová informace o konkrétní konfiguraci daného modelu, kterou systém rovnou zaplánuje do výrobního procesu.

Jetsurf se o prkna stará i po jejich dodání

Na to má klient navíc navázané nastavení výrobního plánu a spotřebu materiálu. Celý proces je zakončen objednávkou, kterou uživatel odesílá až po získání všech podstatných informací. Jakmile prkno dorazí, může si ho u Jetsurfu zaregistrovat a vytvořit online servisní knížku, která ho na základě najetých motohodin upozorní na pravidelné kontroly u servisního partnera.

Bezprostředně po spuštění jsme nepolevili

Jednoznačnou výzvou projektu se stal návrh řešení, které bude klient dlouhodobě rozvíjet a stále udržovat jeho uživatelskou logiku srozumitelnou pro všechny cílové skupiny – koncové zákazníky, prodejce i importéry. Po spuštění celého řešení byla dalším úkolem optimalizace webového řešení pro všechny trhy prostřednictvím automatické lokalizace podle IP adresy. 


Přidali jsme další jazykové mutace a možnost výběru z více měn při nákupu (koruna, euro, dolar). 

Kentico obstálo před klientovými nároky

Je to pro klienta moderní modulární systém, který zaručuje neomezené možnosti editace webu, bezproblémové nastavení integrací se systémy třetích stran, rychlé přidávání nových mutací a možnosti prodeje ve více měnách. Dalším důležitým parametrem pro klienta byl fakt, že jde o komerční platformu, jejíž vývoj nezajišťujeme my jako dodavatel webového řešení. Kapacity tak můžeme soustředit čistě na tvorbu e-shopu.

Společně máme do budoucna ambiciózní plány

V další fázi rozvoje projektu vytvoříme platformu pro prodejce. Ta bude obsahovat 

  • systém pro objednávku dílu podle modelu prkna, 
  • párování prken koncovému zákazníkovi při expedici z továrny, 
  • odheslování řídící jednotky pomocí PINu, 
  • automatické hlídání stavu skladu s náhradními díly, 
  • forecastový modul k objednávání a rezervaci výrobní kapacity prken přes celý rok,
  • sledování výroby, 
  • certifikaci prodejních a servisních míst.

„Spolupráce s týmem PUXu byla bezproblémová. Vytvořili jsme aktualizovanou verzi webové prezentace a dodali našim obchodním partnerům platformu pro správu jejich objednávek a informací o prodaných a předaných produktech, možnost zápisu servisní knihy na jednotlivé prodané kusy našeho produktu a tvorbu RMA.

Daniel Roško
/ vedoucí logistiky, skladu a nákupu, MSR Engines s.r.o. – JETSURF

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT