Zákazníkům se zobrazí obsah, který chtějí nejvíce vidět
Integrace nám umožnila vytvořit řadu funkcionalit: snadnější přístup k informacím o specifikaci produktů, jejich hierarchizaci či sestavení možnosti souvisejících produktů. Na e-shopu jsme právě díky integraci a přístupu ke sběru dat o uživatelích zobrazili například personalizovaný výpis produktů nebo naposledy prohlížené produkty.
Integrace Kentica s i6 nám umožnila i sestavení tří cenových hladin (cen na prodejně, e-shopových a akčních), slevové kupony na produkt nebo celé kategorie; volit si způsoby platby a vést si veškeré zákaznické účty i s historií jejich objednávek. Sečteno, podtrženo – s výčtem nových funkcí, které nám možnost synchronizace přinesla, bychom mohli pokračovat ještě dlouho.
Katalog produktů, základ e-shopů
Co by to bylo za e-shop bez katalogu produktů. Sestavili jsme však nejen základní informace o jednotlivých produktech (název, popisek, fotografie a parametry), ale doplnili ho i o další přílohy, které načítáme z i6 – například videa, další obrázky nebo pdf dokumenty. Zákazník má samozřejmě možnost porovnávat technické specifikace jednotlivých produktů mezi sebou nebo využít pokročilého filtrování – vzestupně dle ceny, podle skladové dostupnosti, výprodeje, oblíbenosti.
Máte zboží skladem?
Zákazníky obvykle při nákupu zboží zajímá, jestli je zboží, které si vybrali, dostupné. I na to jsme při tvorbě e-shopu mysleli a tuto možnost jim nabídli. K této funkcionalitě nám opět pomohla integrace dat z ERP systému, kde je o všech skladech firmy veden inventář.
Skladové zásoby jsou zároveň nastaveny tak, aby se načítaly pro jednotlivé sklady prodejen Comfor. Zákazníkovi se tedy podle potřeby zobrazí buď celková skladová dostupnost, nebo jen množství produktů pro konkrétní prodejnu. Mimochodem, každá prodejna může mít přiřazených více skladů.
Klient chtěl mít možnost úprav
Jedním z požadavků, které na nás klient měl, bylo provádění úprav v CMS systému. Umožnili jsme mu proto úpravy díky vytvoření univerzálních editovatelných šablon pro textové stránky. Klient tak může přidávat či měnit popisky produktů, publikovat články na blogu, vkládat novinky, doplňovat poptávkový formulář.
E-shop prošel kompletním redesignem
Ale to není vše, v inovování e-shopu pokračujeme stále. Na podzim 2020 prošel e-shop komplexní modernizací po stránce UX a designu. Klient si nechal u našeho dlouhodobého partnera vypracovat analýzu klíčových slov, na jejímž základě se navrhla nová struktura e-shopu.
E-shop pak od nás dostal nový kabát včetně přehledného vyskakovacího menu. Zároveň jsme pro klienta vytvořili řadu nových funkcionalit v detailu produktů – například možnost dárku nebo automatické navrhnutí souvisejících produktů, které by si mohl zákazník rovnou přihodit do košíku k nákupu.