Carollinum
Klient zvyklý obchodovat výhradně napřímo získal nový kanál pro prezentaci a prodej luxusního zboží.
Klient zvyklý obchodovat výhradně napřímo získal nový kanál pro prezentaci a prodej luxusního zboží.
Carollinum, česká rodinná společnost v čele s Tamarou Kotvalovou, provozuje tři butiky s hodinkami prestižních značek na ulici Pařížská v Praze. Na českém trhu jde o jediné monobrandové butiky švýcarských značek Rolex a Patek Philippe. Klient o e-shopu uvažoval už několik let a společně se nám podařilo tento sen uskutečnit.
Původně obyčejný prohlížeč katalogu, ze kterého vznikl e-shop, na kterém najdete více než 2 500 luxusních hodinek. Funkční řešení v kombinaci s vhodným výběrem klíčových slov a správným vyplněním meta popisků zvýšilo návštěvnost webu o 25 %. Klient si konečně řeší objednávky, parametry zboží, komunikuje s klienty a uzpůsobuje si obsah podle aktuálních potřeb – vše pěkně na úrovni.
Pojďte si však přečíst, jak to bylo od začátku.
Začátek spolupráce byl ve znamení upřesňování zadání, představení platformy Kentico a workshopů, při kterých jsme klientovi pomáhali nastavit interní procesy spojené s fungováním e-shopu. V oblasti e-commerce byla společnost Carollinum nováček a nechtěla nic podcenit.
V projektu jsme byli v roli designéra, technického dodavatele a systémového integrátora v jednom. Zastřešili jsme komunikaci se všemi zúčastněnými stranami a fungování integrací mezi e-shopem a systémy třetích stran: ABRA GEN a MS Dynamics.