Ajala

Ajala

Jednoduché řešení splnilo klientovy představy o nízkonákladovém e-shopu.

Ajala je brněnská manufaktura zabývající se výrobou vysoce kvalitní čokolády. Klient a kamarád v jedné osobě zpočátku projekt propagoval prostřednictvím sociálních sítí, trhů s dobrým jídlem a kaváren. Aby čokolády mohl prezentovat na internetu, vytvořili jsme stránku s kontakty a přehledem prodejců. Od začátku jsme ale počítali s jejím rozvojem do podoby jednoduchého e-shopu.

Stav před a po

Výchozí stav

Klient měl grafiku a obsah, ale potřeboval pomoct s realizací prezentačního webu a hned následně e-shopu.

  • Dodané podklady: logo, grafika webu, fotky produktů a texty
  • Prezentace na internetu pouze prostřednictvím Facebooku

Naše řešení

Vytvořili jsme řešení podle dodaného webdesignu a pomohli klientovi začít prodávat na internetu.

  • Spustili jsme vizitku značky a vzápětí celý e-shop
  • Dodali jsme responzivní řešení funkční na všech zařízeních
  • Realizovali jsme web, který si klient může spravovat sám
do 50 tis.
gastro
Ajala

Výrobce čokolád si přinesl vlastní grafiku

K dispozici jsme měli spoustu nového obsahu, který se na jednostránkovou prezentaci nevešel. Proto klient chtěl stávající stránku rozšířit o informace zaměřené na filozofii značky, výrobu čokolády a samotný e-shop. Dodal nám hotovou grafickou podobu webu, se kterou jsme si hravě poradili, nakódovali šablony a nasadili je na redakční systém Kentico.

Hned na začátku jsme se domluvili, že e-shop bude používat pouze základní e-commerce moduly a několik statických textových stránek. Výpis položek má jednoduchou filtraci produktů, detail produktu tvoří informace o čokoládě, velké fotky, cena, počet kusů a možnost vložit produkt do košíku. Nákupní proces je tříkrokový a skládá se z kontroly košíku, vyplnění osobních údajů a rekapitulace.

„S lidmi z PUXdesign jsem spolupracoval už na několika předchozích projektech a vždy jsem byl s jejich prací spokojený, a tak byla volba dodavatele našeho e-shopu jasná.“

Filip Teplý
/ výrobce čokolády, Ajala

Odevzdali jsme řešení připravené k dalšímu rozvoji

Výsledkem naší práce je z hlediska funkcionalit malý internetový obchod. Responzivní e-shop funguje bez integrace se systémem třetí strany i dalších rozšířených funkcí. Nabízí řádově desítky produktů, přičemž nové položky může klient do systému plnit bez omezení jejich počtu. 


Podařilo se nám dosáhnout cíle vytvořit za minimální náklady e-shop využívající co nejvíce nativních funkcí platformy Kentico. Od spuštění klient využívá zatím pouze dopravu zdarma vázanou na konkrétní výši nákupu. K dispozici má také slevu na produkt, slevu na celou objednávku, slevové kupóny nebo například nákup 2+1 zdarma.

E-shop po spuštění ukázal skrytý potenciál

Data z Google Analytics nám ukázala, že celých 40 % uživatelů si e-shop prohlíží na mobilních zařízeních. Vytvořili jsme vysoce funkční responzivní design, díky kterému si uživatelé na mobilu či tabletu zobrazí průměrně 3 stránky za návštěvu, což je srovnatelné s návštěvami z desktopu.


I když web funguje pouze v české verzi, evidujeme 15 % návštěvníků ze zahraničí. Anglická mutace a prodeje do zahraničí jsou rozhodně jeden ze směrů, kterým se klient může vydat. Spuštění jazykové verze webu v platformě Kentico je otázkou několika málo hodin práce. Kdykoli v budoucnu tak půjde pouze o snadnou a rychlou úpravu e-shopu. 


Dodali jsme 100% funkční řešení, které si klient po zaškolení obsluhuje zcela sám. Díky správě e-shopu postupně objevuje další možnosti platformy Kentico, které s ním dlouhodobě rozvíjet.

„Hledali jsme jednoduché, ale zároveň schopné CMS a Kentico je v tomto pohledu výborná volba. S webem jsme spokojení a věřím, že ho společně s PUXdesign budeme dále posouvat kupředu.

Filip Teplý
/ výrobce čokolády, Ajala

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT