Agrotec

Agrotec

Dodáváme sérii webů pro korporaci distribuující zemědělskou, stavební a dopravní techniku.

Od roku 2017 jsme hlavním dodavatelem webů pro skupinu AGROTEC, která se zabývá dovozem a distribucí osobních i nákladních automobilů a také zemědělské a stavební techniky. Cílem projektu je od začátku sjednotit vizuál, technické pozadí korporátních webů a dlouhodobě je udržovat a rozvíjet.

Stav před a po

Výchozí stav

Klient pro další etapu propagace firmy hledal spolehlivého dodavatele s kapacitami a intuitivní administrací webu.

  • Jednotlivé weby na různých platformách
  • Roztříštěný design divizních webů jen omezeně odkazující na příslušnost ke skupině Agrotec 
  • Chybějící podpora SEO
  • Malý dodavatel s nedostatečnou kapacitou

Naše řešení

Stali jsme se partnerem, který si konzultacemi napříč korporací sám vytvoří zadání, zrealizuje ho a dále rozvíjí.

  • Spravujeme všechny weby na platformě Kentico
  • Tvoříme webové prezentace se shodným vizuálním základem pro jednotlivé divize společnosti
  • Programujeme složité databáze a zóny pro obchodníky s integracemi
  • Řešíme sdílení kontaktů klíčových osob napříč weby
  • Spolupracujeme v režimu SLA
do 1,5 mil.
auto
Agrotec

První web zjednodušil práci na těch dalších

S klientem jsme se setkali v roce 2016 a na jaře dalšího roku jsme spouštěli prezentaci korporace AGROTEC. Při tom jsme odladili strukturu, layout webu, vizuální podobu i funkční prvky, se kterými jsme chtěli pracovat i nadále. Vznikly první widgety, díky kterým si klient skládá vlastní stránky, a také databáze kontaktních osob. S obojím pracujeme i na dalších webech, což urychlilo a zlevnilo dodávky dalších prezentačních stránek, které následovaly.

Vytvořili jsme dvě šikovné databáze automobilů

Společnost patří k dealerům vozů značky Škoda a Kia. Pro divizi Automotive jsme spolu se zákazníkem vymysleli a realizovali prezentační web Agrotec Auto a novou databázi vozů, v rámci níž obchodníci spravují nové i ojeté osobní automobily. Tomuto požadavku jsme museli přizpůsobit parametry databáze, protože u ojetých aut se sledují jiné parametry než u nových (např. najeté kilometry nebo STK). 


Po potřebných úpravách jsme databázi použili jako základ pro databázi nákladních aut Agrotec Trucks. V obou případech jde o interní aplikace, kam prodejci zadávají vozy k prodeji a díky sdílení totožných technických informací vyplňují pouze rozdílné položky, což celý proces značně zrychluje a zefektivňuje. Díky feedům se zveřejněné vozy okamžitě objeví na serverech sauto.cz, tipcars.cz a samozřejmě na klientově vlastním webu.

Marek Musil

„Hledali jsme agentury v Brně s požadavkem na dostatečnou kapacitu lidí na náš projekt a dobrým redakčním systémem. Při výběrovém řízení jsem se potkal s Tomášem Hložánkem a Jirkou Juhaňákem z PUXu a hned na začátku mě nadchli. Měl jsem pocit, že jsou dobře informovaní a že ta naše diskuze odpovídá tomu, co bych od celého projektu očekával. Nakonec rozhodl návrh řešení firemního webu s možností využití velké části prvků pro budoucí projekty.“

Marek Musil
/ vedoucí digitálního marketingu, AGROTEC a.s.

Dalším úkolem byl návrh řešení pro prezentaci a prodej strojů z oblasti agro průmyslu 

Podobně komplexně, jako jsou weby pro osobní a nákladní auta, jsme navrhli prezentaci zemědělské a stavební techniky eAgrotec. V rámci ní zobrazujeme produkty 15 značek, které si uživatelé díky pokročilé navigaci (tzv. megamenu) mohou vybírat nejrůznějším způsobem. Stroje najdou prostřednictvím řazení do kategorií, dle způsobu použití nebo podle značky.


Pro potřeby prodeje ojetých strojů jsme dodali speciálních web Agrobazar. Vzhledem k tomu, že společnost AGROTEC patří k nejvýznamnějším dovozcům traktorů a zemědělské techniky vůbec, spolupracuje s řadou dealerů těchto strojů. Naše řešení může do budoucna dobře posloužit jako platforma pro dealery, kteří dosud řeší prezentaci na internetu po svém.

Spolupráci s klientem neustále rozšiřujeme

Pro AGROTEC Slovensko jsme v roce 2019 realizovali web s napojením na databázi nákladních vozů Agrotec Trucks. Autorizovaný prodejce vozidel značky IVECO, FIAT PROFESIONAL,osobních vozů JEEP a zemědělské techniky New Holland tak dostal samostatnou prezentaci nezávislou na řešeních, která jsme dodali pro české subjekty.


Od AGRI CS, dceřiné firmy skupiny AGROTEC Group, jsme v druhé polovině roku 2020 získali zakázku na redesign dosavadní webové prezentace. Pro dovozce zemědělských strojů evropských značek jako CASE IH, STEYR nebo SUMO jsme při návrhu vycházeli z již vytvořeného webdesignu a widgetů pro AGROTEC. Vedle práce s rozdílnými firemními barvami – červenou a černou – jsme přestylovali existující webové šablony a widgety a doplnili je o nové.

Děláme support všem dodaným řešením

V rámci dlouhodobé spolupráce plánujeme po úspěšné realizaci více než desítky webů a databází další nové projekty. Ty dodané spravujeme a rozvíjíme podle potřeb klienta dle režimu SLA.

Marek Musil

„Při spolupráci s PUXdesign vím, že vždy, když se ozvu, najdeme řešení. Termín pro spuštění webu Agrotec.cz jsme měli šibeniční a ten poslední týden jsem byl v práci skoro nonstop. A v PUXdesign dělali se mnou. Neustále dostupní a vyřídili jsme spolu vše, kvůli čemu jsem volal. To byl ten moment, kdy jsem si říkal ano, vybrali jsme to správně.

Marek Musil
/ vedoucí digitálního marketingu, AGROTEC a.s.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT