AGJ Facility

AGJ Facility

Pomohli jsme klientovi oslovit novou cílovou skupinu a vhodnými online marketingovými nástroji zaujmout firmy po celé republice.

Společnost AGJ Facility poskytuje úklidové služby a správu budov pro státní podniky od roku 1997. Rozhodla se však, že chce oslovit i soukromé firmy. My jsme jí k tomu vytvořili zbrusu nový prezentační web, který jsme vyzvedli efektivní online propagací.

Stav před a po

Výchozí stav

Společnost potřebovala pomoc s rozšířením svých služeb k novým zákazníkům. 

  • Absence prezentačního webu s jednoduchým formulářem generujícím poptávky
  • Potřeba customizace služeb dle regionu
  • Chybějící texty s prodejním charakterem 
  • Potřeba vytvoření odpovídající online propagace

Naše řešení

Klientovi jsme vytvořili nový web pro propagaci a sběr poptávek nabízených služeb včetně online marketingové propagace.

  • Navrhli jsme responzivní prezentační web, který díky vhodným konverzním prvkům přináší nové zákazníky.
  • Customizovali jsme stránky s nabízenými službami podle regionů, ve kterých klient působí.
  • Vytvořili jsme veškeré texty na webových stránkách s ohledem na maximalizaci prodejního potenciálu a SEO
  • Spustili jsme reklamní kampaně, díky nimž jsme pomohli firmě prorazit u nové cílové skupiny
do 75 tis.
services
AGJ Facility

Novým webem vstříc zvýšení poptávek

Klient se po mnoha letech práce pro státní sektor rozhodl zaměřit na novou cílovou skupinu – soukromé firmy. A protože ho zaujala naše dosavadní práce, oslovil nás s prosbou o vytvoření nového prezentačního webu. Jali jsme se tedy vytvářet efektně vypadající webové stránky, které však budou zároveň funkční. Toho jsme dosáhli za pomoci vhodně umístěných konverzních tlačítek a především díky jednoduchým poptávkovým formulářům.

Služby podle regionu

Silnou stránkou klientovy nabídky služeb je pokrytí v městech po celé České republice. Rozhodli jsme se jí využít a na hlavní stránce vytvořili mapu s rozcestníkem na regionální landing page. Návštěvník webu se tak dostává do customizované nabídky služeb odpovídající místě jeho bydliště, potažmo místě sídla konkrétní firmy.

Správně zvolené texty podpoří projede

K novému webu neodlučitelně patřilo i jeho otextování. Abychom dokázali zvolit vhodný tón komunikace odpovídající AGJ Facility i sdělení, která chceme v textech návštěvníkům webu sdělit, absolvovali jsme se zaměstnanci společnosti hloubkové rozhovory.


Díky informacím získaným z rozhovorů jsme se dozvěděli, jak nejlépe představit konkrétní nabízené služby, jejich benefity a především výhody klienta v porovnání s jeho konkurencí. To vše jsme doplnili relevantními referencemi. Veškeré texty jsme tvořili s ohledem na prodejní záměr klienta a SEO optimalizaci pro vyhledávače.

V hlavní roli PPC reklamy

Pro menší prezentační weby poskytujeme i balíček služeb, který jim pomůže v začátcích s propagací. Zejména se staráme o PPC reklamy a nejinak tomu bylo i v případě klienta AGJ Facility. Podle seznamu konkrétních klíčových slov a frází jsme spustili kampaň pro vyhledávání na Google zacílenou dle konkrétních regionů po celé republice, remarketingovou kampaň a kampaň zaměřenou na konkurenci.


PPC reklamu zobrazující se ve výsledcích vyhledávání na Googlu jsme doplnili i o bannerovou reklamu na různých webech a brandovou reklamu posilující celkovou image firmy.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Tomáše, který vám o naší práci řekne nejvíc.